Voorpret - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Remco Boersma - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Remco Boersma - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Remco Boersma

Blijf op de hoogte en volg Remco

21 Januari 2013 | Nederland, Leiden

Ok, zoals jullie allemaal wel weten ben ik mij (voor nu jammer genoeg alleen nog met name in mijn hoofd) aan het voorbereiden op mijn aankomende trip naar India. Voor diegene die mijn voorgenomen programma nog niet kennen volgt hier een ambitieus lijstje met gedroomde bestemmingen:

Bangalore (moet want ik vlieg ernaar toe en er vandaan)
Mysore
Ooty (Udhagamandalam: leuk om 10 x achter elkaar snel uit te spreken :)
kochi
Goa
Hampi
Hyderabad (misschien)
Bangalore

Natuurlijk weet ik al op voorhand dat ik dit niet ga redden maar het is een nobel streven dacht ik zo.... Ondertussen stromen de benodigdheden binnen (vandaag een geimpregneerde klamboe als het goed is), heb ik 7 t-shirts bij de C&A gekocht (a 2,90/ stuk) om ter plekke af te slepen en er eventueel wat te laten blockprinten. Nu alleen nog wat persoonlijke verstopper, ontstopper en pleisters enzo and we're all set!

Ik gok op een rugzak + schoudertascombi van rond de 19 kg :( Oh well, so much for travelling light :)

Vertrek is @ t-11 days and counting :)

I've had a request to write the blog in English. I assume most of you speak and it so the rest of my posts will be done in English...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

India 2013

India... Take 2!

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2013

It's been a long time coming

07 Februari 2013

The bus to Mysore

04 Februari 2013

Bangaloree: gardens of the Maharadja

04 Februari 2013

Bangalore part 2

02 Februari 2013

Bangalore
Remco

Doel van mijn Reis??? Geen idee; India is zo groot dat er niet één specifieke reden is om ernaar toe te gaan... Maar een 'oude' samenleving, interessante rituelen, mooie natuur en bergen en absurde situaties (waar ik vast wel eens in terecht zal komen) zijn er een paar ;-)

Actief sinds 02 Dec. 2011
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 36758

Voorgaande reizen:

15 December 2013 - 10 Januari 2014

Indonesia 2013

01 Februari 2013 - 01 Maart 2013

India 2013

03 December 2011 - 30 December 2011

India 2011

Landen bezocht: